keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Marleenan työpäivä !



                                                                Minä ja Mark tekemässä


                                                                       Puuhausta



                                                                  Minä ja Margus



                                                                 Minä leikkaamassa sipulia


                                                                         Keittiötä


                                                                        Päiväyskone


                                                                    Minä ja Mark :)

                        
                                                          Minä ja vakuumikone
                          



                                                                Sähläystä :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti