torstai 21. maaliskuuta 2013

Menin 10 töihin aloin kuorimaan perunoita ja leikkasin niistä brunoise kuutioita. Tein sen jälkee  punajuuri kanneloon jonka sisällä oli pistaasi moussee. Sen jälkeen rensasin  persiljaa. Sen jälkeen aisasin parsat. tein jälkiruokia joka oli  mariakiisseliä jonka päälle tuli jotain ihme vaahtoa.
Sen Jälkeen älyttömän hyvää lammasta lohkoiksilla ja jotai hyvää kastiketta. Sen jälkee tein okstailbrulee ( härnhäntä byrlee). Juteltiin sen jälkeen paljon turhaa matskuu ja sen jälkeen pääsin töitstä. Kun pääsin puku koppiin aloin tassimaan ilosta koska oli vika työpäivä.
Menin hotellille ja otin pyykkini respasta. Sen jälkeen menin pakkaamaan ja sitten mentiin megazoneen. Megazonessa pelattiin yksi peli joka oli 20 min. Jyri tappo mua koko aijan nii siellä kirottiin ja naurettiin. Ihan huumori mielessä sinne menin. Kun peli oli loppunut mentiin minun paikkaan syömään. Siellä Oona ja Arja odotti meitä hienosti katetussa pöydässä, meillä oli oikeen merkattu paikat kirjekuorella jonka sisällä  oli puu voiveitsi? ja kirje :D.
saattiin omatehty  menu  alkurokasi oli salaattia jossa oli minun tekemää kanneloonia, sitten tuli minun tekemään okstailia, ja sitten tuli Minulle, Oonalle ja Nikitalle haita ja muille possua ja jälkiruoaksi savustettua jäätelöä aivan törkeän hyvää. Illalla jatkuu pakkaaminen ja valvotaan koko yö <3

Arja ja Minä Cafe Mokassa (Minun paikka)


HUOMENNA KOTIIIIN <33333333<3333<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti